Descriere
Furtun de admisie a aerului pentru motorul 1.6 HDI turbo pentru autoturisme Citroën și Peugeot
Furtun turbo 1.6 HDI Citroën Peugeot 9687883780 9656953680 este proiectat pentru admisia aerului în turbocompresor pentru motoarele 1.6 HDI. Este o piesă originală folosită din concernul PSA, potrivită pentru o gamă largă de modele Citroën și Peugeot cu acest motor. Un furtun de admisie care funcționează corect este esențial pentru performanța motorului, funcționarea stabilă, presiunea corectă de supraalimentare a turbo și reducerea consumului de fum și combustibil.
Acest furtun este proiectat pentru motoarele 1.6 HDI care au fost instalate în autoturismele comerciale și de pasageri. Este adesea căutat după numerele de piesă atunci când înlocuiți un furtun deteriorat, înmuiat sau crăpat, care poate cauza scurgeri de presiune, zgomot turbo, tracțiune slabă a motorului și murdărirea compartimentului motorului cu vapori de ulei.
Informatii tehnice:
Producator: PSA / Citroën / Peugeot
Model: Citroën și Peugeot selectate cu motor 1.6 HDI
Cod produs: 9656953680, 9687883780
Alte numere: 143453, 1434E1
Tip motor: 1.6 HDI (diesel turbo)
Aplicație: furtun de admisie a aerului la turbocompresor (admisia la turbo)
Utilizare tipică în modele:
Citroën Berlingo
Citroën C3
Citroën C3 Picasso
Citroën C4
Citroën C4 Picasso
Citroën C5
Citroën Xsara Picasso
Peugeot 307
Peugeot 308
Peugeot 407
Peugeot Partner
Avantajele unui furtun original folosit:
– forma si diametrele originale pentru asezarea corespunzatoare in suporturile originale
– compatibilitate cu clemele si flansele originale
– mentinerea fluxului corect de aer catre turbo
– rezistenta la temperatura si vapori de ulei in compartimentul motor
Recomandări de instalare:
Înainte de asamblare, verificați starea suprafețelor de legătură de pe turbocompresor și admisie, îndepărtați murdăria și reziduurile de ulei vechi. Verificați și, dacă este necesar, înlocuiți clemele pentru a asigura o conexiune strânsă și fără scurgeri. Nu răsuciți sau răsuciți furtunul la instalare, plasați-l în liniile și suporturile originale, astfel încât să nu atingă marginile ascuțite sau părțile fierbinți ale sistemului de evacuare nicăieri. După asamblare, porniți motorul, lăsați-l să funcționeze puțin și verificați vizual și auditiv dacă există o scurgere de presiune (sâsâit, pete de ulei în jurul articulației). După testarea conducerii, este indicat să verificați încă o dată strângerea cataramelor.








