Termeni si conditii

Toate piesele pe care le vindem sunt UTILIZATE

Recomandări și informații de bază:

    • în caz de distrugere a coletului, trebuie să rezolvați necondiționat reclamația la fața locului direct cu persoana care efectuează livrarea. În cazul în care apare un astfel de scenariu, este obligația clientului să completeze formularul de reclamație direct la compania de transport la predarea mărfii și să ne trimită o copie
    • Toate piesele sunt folosite. Vom soluționa reclamația doar prin înlocuirea piesei sau rambursarea piesei și a transportului. În niciun caz nu vom acoperi costurile de instalare și de îndepărtare a piesei care face obiectul reclamației.
    • În cazul returnării bunurilor în termen de 14 zile sau al reclamațiilor, cumpărătorul trebuie să returneze bunurile pe cheltuiala sa la depozitul de distribuție din Republica Cehă. Dacă este vorba de o reclamație și aceasta este acceptată, vom rambursa costurile de transport
    • In cazul unei reclamatii sau returnarii bunurilor in termen de 14 zile, bunurile trebuie returnate in starea in care le-am trimis. Aceasta înseamnă că, dacă produsul este sigilat, niciunul dintre ele nu trebuie deteriorat.
    • ne rezervăm dreptul de a trimite o piesă care să înlocuiască referința comandată. Piesa de schimb livrată de noi va înlocui complet referința originală
    • Toate fotografiile sunt doar în scop ilustrativ
    • toate controlerele care necesită reprogramare pot fi returnate doar nefolosite
    • toate injectoarele provin de la vehicule complet mobile și testate, dacă nu sunt achiziționate împreună cu pompa de injecție, eventualele reclamații nu vor fi luate în considerare
    • Acest magazin electronic este destinat exclusiv atelierelor de reparații profesionale, comandând pe baza numerelor de referință ale producătorului sau a comenzii. Nu suntem responsabili pentru incompatibilitatea piesei cu mașina pentru care piesa este achiziționată
    • Toate unitățile BSI și unitățile de control al motorului sunt de la mașini prăbușite, este necesar să flashați software-ul

I. Dispoziții de bază

1. Acești Termeni și condiții generale (în continuare ” Termeni și condiții “) sunt emise în conformitate cu secțiunea 1751 și următoarele din Legea nr. 89/2012, Codul civil (în continuare ” Codul civil “).

AUTOTECH24 CZ, s.r.o.

ID-ul societății: 09105638

Număr de identificare fiscală: ID: CZ09105638

sediu social: Sediul social: Str: Zbraslavská 12/11, Malá Chuchle, 159 00 Praha 5

înregistrată în Registrul Codului comercial ținut de Tribunalul Municipal din Praga, Secțiunea C, Insert 330987/MSPH

Detalii de contact: eshop@autotech24.eu +420 704 494 494

(denumit în continuare “Operatorul ESHOP”)

2. Acești Termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale Vânzătorului și ale persoanei fizice , care încheie un contract de cumpărare în afara activității sale de consumator sau în cadrul activității sale comerciale (denumit în continuare ” cumpărător “) prin intermediul unei interfețe web situată pe un site web disponibil la adresa de internet www.autotech24.ro (denumit în continuare ” magazin online “).

3. Prevederile din Termeni și condiții fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Prevederile divergente din contractul de vânzare au prioritate față de prevederile acestor termeni și condiții.

4. Acești termeni și condiții și contractul de vânzare-cumpărare se încheie în limba engleză.

5. Toate bunurile care trebuie reprogramate (unități de control al motorului, BSI) EEPROM FLASH sunt complet lipsite de garanție după încălcarea sigiliului de garanție și nu este posibilă nici măcar returnarea lor în termen de 14 zile. Pentru toate celelalte bunuri vândute în acest e-shop, oferim o garanție de funcționalitate cu o perioadă de garanție contractuală de 6 luni de la data primirii bunurilor.

II. Informații despre bunuri și prețuri

1. Informațiile despre bunuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale și principalele caracteristici ale acestora, sunt oferite pentru bunuri individuale în catalogul magazinului electronic. Prețurile bunurilor sunt finale, fără taxa pe valoarea adăugată deductibilă. Prețurile bunurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în magazinul online. Această dispoziție nu exclude negocierea unui contract de cumpărare în condiții negociate individual.

2. Orice prezentare a bunurilor plasate în catalogul magazinului online are caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare-cumpărare cu privire la aceste bunuri.

3. În magazinul online sunt publicate informații privind costul ambalajului și al livrării bunurilor. Informațiile privind costurile asociate cu ambalarea și livrarea bunurilor menționate în magazinul online sunt valabile numai în cazul în care bunurile sunt livrate pe teritoriul UE și al altor state enumerate.

4. Eventualele reduceri la prețul de achiziție a bunurilor nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel.

5. Toate bunurile vândute în acest e-shop sunt folosite cu garanție de funcționalitateși cu o garanție contractuală de 12 luni de la data primirii bunurilor

III. Comanda și încheierea contractului de achiziție

1. Costurile suportate de către cumpărător atunci când utilizează mijloace de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de achiziție (costuri de conectare la internet, costuri telefonice) sunt suportate de către cumpărător însuși. Aceste costuri nu diferă de tariful standard.

2. Cumpărătorul comandă bunurile în următoarele moduri: 1:

    • prin intermediul contului său de client, dacă s-a înregistrat anterior în magazinul online,
    • completând formularul de comandă fără înregistrare.

3. La plasarea unei comenzi, cumpărătorul selectează bunurile, numărul de articole, metoda de plată și de livrare.

4. Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul are posibilitatea de a verifica și de a modifica datele introduse în comandă. 5. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul TRIMITE comanda. Datele înscrise în comandă acestea sunt considerate corecte de către vânzător. Condiția de valabilitate a comenzii este completarea tuturor informațiilor solicitate în formularul de comandă și confirmarea cumpărătorului că a luat cunoștință de acești termeni și condiții.

5. La primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail introdusă de către cumpărător la comandă. Această confirmare este automată și nu este considerată un contract. Confirmarea conține un link către condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de cumpărare se încheie după primirea comenzii de către vânzător. Recepția comenzii este livrată la adresa de e-mail a cumpărătorului.

6. În cazul în care oricare dintre cerințele specificate în comandă nu poate fi îndeplinită de către vânzător, acesta va trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată este considerată un nou proiect de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare se încheie în acest caz prin confirmarea de către cumpărător a acceptării acestei oferte la adresa de e-mail a vânzătorului menționată în acești termeni și condiții.

7. Toate comenzile primite de către vânzător sunt obligatorii. Cumpărătorul poate anula comanda până când cumpărătorul primește o notificare de primire a comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda prin telefon la numărul +420 721 187 187 sau prin e-mail al vânzătorului, care este specificat în acești termeni și condiții.

8. În cazul în care există o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului în ceea ce privește prețul bunurilor în magazinul online sau în timpul comenzii, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile cumpărătorului pentru acest preț evident eronat, chiar dacă cumpărătorului i s-a trimis primirea unei comenzi în conformitate cu acești termeni și condiții. Vânzătorul informează cumpărătorul despre eroare fără întârziere nejustificată și îi trimite acestuia o ofertă modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată este considerată un nou proiect al contractului de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare se încheie în acest caz prin confirmarea de primire de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.

IV. Contul de client

1. Pe baza înregistrării online a cumpărătorului, acesta poate accesa contul său de client. Din contul său de client, cumpărătorul poate comanda bunuri. De asemenea, cumpărătorul poate comanda bunuri și fără înregistrare.

2. Atunci când se înregistrează în contul de client și comandă bunuri, cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și veridice. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele introduse în contul de utilizator la orice modificare. Datele furnizate de către cumpărător în contul de client și la comandarea bunurilor sunt considerate corecte de către vânzător.

3. Accesul la contul de client este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru a accesa contul său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru o eventuală utilizare abuzivă a contului de client de către terțe părți.

4. Cumpărătorul nu are dreptul de a permite terților să utilizeze contul de client.

5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, în special dacă cumpărătorul nu își mai folosește contul de utilizator sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile care îi revin în temeiul contractului de achiziție și al acestor termeni și condiții.

6. Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil în orice moment, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului, respectiv întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale terților.

V. Condiții de plată și livrare a bunurilor

.

1. Cumpărătorul poate plăti prețul Bunurilor și orice costuri asociate livrării Bunurilor în temeiul Contractului de achiziție în următoarele moduri: 1:

    • PayPal payment gateway

2. Împreună cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile asociate cu ambalarea și livrarea bunurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel mai jos, prețul de achiziție include costurile asociate cu livrarea bunurilor.

3. În cazul plății în numerar, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție este datorat în termen de 7 zile de la încheierea contractului de achiziție.

4. În cazul plății prin intermediul unui portal de plată, cumpărătorul urmează instrucțiunile furnizorului de plăți electronice respectiv.

5. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită în momentul creditării sumei respective în contul bancar al vânzătorului.

6. Vânzătorul nu solicită niciun avans sau altă plată similară din partea cumpărătorului. Plata prețului de achiziție înainte de trimiterea bunurilor nu reprezintă un avans.

7. În conformitate cu Legea privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. În același timp, acesta este obligat să înregistreze veniturile încasate la administratorul fiscal online, iar în caz de defecțiune tehnică în termen de cel mult 48 de ore.

8. Bunurile sunt livrate cumpărătorului:

    • la adresa specificată de cumpărător în comandă

9. Metoda de livrare este selectată în momentul comenzii bunurilor.

10. Costurile de livrare a bunurilor în funcție de metoda de expediere și de primire a bunurilor sunt menționate în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător. În cazul în care modul de transport este negociat pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și eventualele costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.

11. În cazul în care vânzătorul este obligat să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare. În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului, este necesară livrarea repetată a bunurilor sau în alt mod decât cel specificat în comandă, Cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv. costurile asociate altor metode de livrare.

12. La primirea bunurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului bunurilor și, în caz de defecte, să notifice imediat transportatorul. În cazul unei încălcări a ambalajului, care indică o intrare neautorizată în transport, cumpărătorul nu trebuie să preia transportul de la transportator.

13. Vânzătorul va elibera cumpărătorului un document fiscal – o factură. Documentul fiscal este trimis la adresa de e-mail a cumpărătorului.

14. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata integrală a prețului de achiziție a bunurilor, inclusiv a costurilor de livrare, dar cel mai devreme la primirea bunurilor. Răspunderea pentru distrugerea, deteriorarea sau pierderea accidentală a bunurilor se transferă cumpărătorului în momentul acceptării bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul era obligat să preia bunurile, dar nu a făcut acest lucru contrar contractului de vânzare-cumpărare.

VI. Retragerea din contract

Vă rugăm să țineți cont de faptul că bunurile sunt expediate din Republica Cehă și trebuie să fie returnate în Republica Cehă în cazul în care apare vreo reclamație.

1. Cumpărătorul care a încheiat contractul de achiziție în afara activității sale de consumator are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție.

2. Perioada de retragere este de 14 zile

    • de la data primirii bunurilor,
    • de la data primirii ultimei livrări de bunuri, în cazul în care obiectul contractului este reprezentat de mai multe tipuri de bunuri sau de livrarea mai multor piese
    • de la data primirii primei livrări de bunuri, în cazul în care obiectul contractului este o livrare repetată și regulată de bunuri.

3. Cumpărătorul nu se poate retrage din contractul de vânzare-cumpărare:

    • la prestarea de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că, în acest caz, nu are dreptul de a se retrage din contract,
    • la furnizarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independent de voința vânzătorului și care pot apărea în timpul perioadei de retragere,
    • la furnizarea de băuturi alcoolice, care pot fi livrate numai după treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independent de voința vânzătorului,
    • la livrarea de bunuri care au fost modificate în funcție de dorințele cumpărătorului sau pentru persoana acestuia ,
    • la livrarea de bunuri perisabile, precum și de bunuri care au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare,
    • la livrarea de bunuri aflate într-un ambalaj sigilat pe care cumpărătorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă,
    • la livrarea de înregistrări audio sau video sau a unui program de calculator, dacă acestea au încălcat ambalajul lor original,
    • la furnizarea de ziare, periodice sau reviste,
    • la livrarea de conținut digital, cu excepția cazului în care acesta a fost livrat pe un suport tangibil și a fost livrat cu consimțământul prealabil expres al cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul că nu are dreptul de retragere în acest caz,
    • în alte cazuri menționate la articolul 1837 din Codul civil.

4. Pentru a respecta termenul de retragere, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație de retragere în termenul de retragere.

5. Pentru a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul trebuie să utilizeze acest Protocol de reclamație . Ca “Motiv al reclamației” trebuie să fie menționat – Retragerea din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Vânzătorul trebuie să confirme fără întârziere cumpărătorului primirea formularului.

6. Cumpărătorul care s-a retras din contract este obligat să returneze bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la retragerea din contract către vânzător. Cumpărătorul va suporta costurile de returnare a bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate prin natura lor poștală normală.

7. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul îi returnează cumpărătorului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract, toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit de la acesta, în același mod. Vânzătorul returnează cumpărătorului fondurile primite în alt mod numai dacă cumpărătorul este de acord cu acest lucru și nu implică costuri suplimentare.

8. În cazul în care Cumpărătorul a ales o altă metodă decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de Vânzător, Vânzătorul îi returnează Cumpărătorului costul de livrare a bunurilor corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite.

9. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul nu este obligat să restituie cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să predea bunurile sau să dovedească faptul că bunurile trimise vânzătorului.

10. Bunurile trebuie să fie returnate vânzătorului de către cumpărător nedeteriorate, nefolosite și nepoluate și, dacă este posibil, în ambalajul original. 11. Vânzătorul are dreptul de a compensa unilateral cererea de despăgubire pentru daunele suferite de bunuri cu cererea cumpărătorului de rambursare a prețului de achiziție.

11. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție din cauza epuizării stocului, a indisponibilității bunurilor sau în cazul în care producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor a încetat producția sau importul acestora. Vânzătorul va informa imediat Cumpărătorul prin intermediul adresei de e-mail specificate în comandă și va returna toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, primite de Cumpărător în termen de 14 zile de la notificarea retragerii, în același mod sau în modul specificat de Cumpărător.

12. Pentru fiecare reclamație, este necesar să se precizeze VIN-ul mașinii în care piesa nu funcționează.

VII. Drepturi din cauza unei prestații defectuoase (reclamație)

Vă rugăm să țineți cont de faptul că bunurile sunt expediate din Republica Cehă și trebuie să fie returnate în Republica Cehă în cazul în care apare vreo reclamație.

1. Cumpărătorul recunoaște că toate bunurile vândute de acest e-shop sunt bunuri folosite și pot purta semne de utilizare, iar apoi cumpărătorul este informat de faptul că bunurile pot fi defecte. În cazul unei defecțiuni a piesei livrate, este necesar să reclamați bunurile, să le trimiteți înapoi la adresa expeditorului, iar vânzătorul fie va trimite alte bunuri și va plăti costurile dovedibile de returnare în suma maximă imputată cumpărătorului în momentul achiziției, fie va returna toți banii din comandă. inclusiv cheltuielile de expediere plus va plăti costurile dovedibile de returnare a bunurilor în suma maximă în aceeași sumă în care acestea au fost imputate cumpărătorului în momentul achiziției.

2. În cazul în care defectul devine evident în termen de șase luni de la primirea bunurilor de către cumpărător, bunurile vor fi considerate ca fiind defecte la momentul primirii. Cumpărătorul este îndreptățit să își exercite dreptul de la un defect care apare la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire. Această dispoziție nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit prețul mai mic, la uzura bunurilor cauzată de utilizarea normală a acestora, la bunurile second-hand cu un defect corespunzător nivelului de utilizare sau de uzură din cauza naturii bunurilor.

3. În cazul unui defect, cumpărătorul poate înainta o reclamație vânzătorului și poate solicita:

    • schimbarea cu alte bunuri,
    • repararea bunurilor,
    • reducerea rezonabilă a prețului de achiziție,
    • retragerea din contract.

4. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract,

    • dacă bunurile prezintă un defect material,
    • dacă nu poate utiliza în mod corespunzător bunul pentru apariția repetată a unui defect sau a unor defecte după reparație,
    • în cazul unor defecte multiple ale bunurilor.

5. Vânzătorul este obligat să primească reclamația la sediul firmei prin predare personală sau prin expediere prin transportator: AUTOTECH24 CZ, s.r.o., Strupcice 160, 431 14, REPUBLICA CEHĂ . Cumpărătorul este obligat să completeze acest Protocol de reclamație înainte de a trimite bunurile prin transportator . Vânzătorul este obligat să furnizeze Cumpărătorului o confirmare scrisă cu privire la momentul în care Cumpărătorul și-a exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și care este metoda de reclamație solicitată de către Cumpărător, precum și confirmarea datei și a metodei de tratare a reclamației, respingerea reclamației.

6. Vânzătorul sau un angajat autorizat de către Vânzător va decide asupra reclamației imediat, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include un timp rezonabil, în funcție de tipul de produs sau serviciu, necesar pentru evaluarea expertă a defectului. 7. Reclamațiile, inclusiv înlăturarea defectelor, trebuie tratate cu promptitudine, în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi. Expirarea în zadar a acestei perioade este considerată o încălcare substanțială a contractului, iar cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract. Momentul revendicării este considerat a fi momentul în care se produce manifestarea cumpărătorului (exercitarea dreptului de la executarea defectuoasă) față de vânzător.

7. Vânzătorul informează în scris cumpărătorul cu privire la rezultatul reclamației.

8. Dreptul la executarea defectuoasă nu aparține cumpărătorului dacă acesta știa înainte de preluarea bunului că acesta este defect sau dacă cumpărătorul a cauzat el însuși defectul.

9. În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor rezonabile suportate în legătură cu reclamația. Cumpărătorul își poate exercita acest drept la vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție.

10. Cumpărătorul are posibilitatea de a alege metoda de reclamație.

11. Fiind vorba de o vânzare la mâna a doua, vânzătorul nu este responsabil pentru costurile suplimentare asociate reclamației (montarea sau demontarea piesei defecte, eventuala parcare a mașinii pe durata reclamației).

12. Drepturile și obligațiile părților contractante în ceea ce privește drepturile din executarea defectuoasă sunt reglementate de secțiunile 1914-1925, secțiunile 2099-2117 și secțiunile 2161-2174 din Codul civil și de Legea nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor.

13. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte sunt reglementate de procedura de reclamații a vânzătorului.

VIII. Service

1. Părțile își pot transmite reciproc toată corespondența scrisă prin poșta electronică.

2. Cumpărătorul va livra corespondența vânzătorului la adresa de e-mail menționată în prezentele condiții generale. Vânzătorul livrează corespondența către Cumpărător la adresa de e-mail menționată în contul său de client sau în comandă.

XI. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor

1. Inspecția Cehă a Comerțului, cu sediul social la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/ cs. Platforma online de soluționare a litigiilor de la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și cumpărător în cadrul contractului de vânzare.

2. Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă, cu sediul social la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22 / CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum).

3. Vânzătorul are dreptul de a vinde bunuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul comerțului este efectuat în domeniul său de competență de către biroul de licențiere comercială corespunzător. Autoritatea cehă de inspecție comercială efectuează, printre altele, supravegherea respectării Legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor.

X. Dispoziții finale

1. Toate înțelegerile dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legile din Republica Cehă. În cazul în care relația stabilită prin contractul de vânzare-cumpărare conține un element internațional, atunci părțile sunt de acord ca relația să fie guvernată de legislația Republicii Cehe. Acest lucru nu aduce atingere drepturilor consumatorilor care decurg din reglementările legale general obligatorii.

2. Vânzătorul nu este obligat să respecte niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în sensul articolului 1826 alin. e) din Codul civil.

3. Toate drepturile asupra paginii de internet a Vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul paginii, fotografii, filme, grafică, mărci comerciale, logo-uri și alte conținuturi și elemente, aparțin Vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului web sau a unei părți a acestuia fără acordul vânzătorului.

4. Vânzătorul nu este răspunzător pentru erorile care rezultă din intervenția unor terți în magazinul pe internet sau ca urmare a utilizării acestuia contrar scopului său. 5. Atunci când utilizează magazinul online, cumpărătorul nu trebuie să utilizeze proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea acestuia și nu trebuie să se angajeze în nicio activitate care i-ar putea permite lui sau unor terți să manipuleze sau să utilizeze în mod necorespunzător software-ul sau alte componente ale magazinului online și să utilizeze magazinul online, sau părți sau echipamente software într-un mod care să contravină scopului sau scopului acestuia.

5. Prin prezenta, cumpărătorul își asumă riscul de schimbare a circumstanțelor în sensul articolului 1765 alineatul (2) din Codul civil.

6. Contractul de vânzare-cumpărare, inclusiv termenii și condițiile, este arhivat de către vânzător în format electronic și nu este accesibil.

7. Textul termenilor și condițiilor poate fi modificat sau completat de către vânzător. Această dispoziție nu aduce atingere drepturilor și obligațiilor apărute în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor.

8. Protocolul Protocolul de reclamație pentru retragerea din Contract este atașat la Termeni și Condiții. Acești Termeni și Condiții intră în vigoare la 28 aprilie 2020