Descriere
Capac motor 2.0 HDI RHR CITROEN
Capacul motorului Citroën 2.0 HDI RHR este conceput pentru mașinile cu motor diesel 2.0 HDI cu denumirea RHR și servește la protejarea motorului de murdărie, apă și deteriorări mecanice de pe partea inferioară a mașinii. În același timp, ajută la îmbunătățirea fluxului de aer sub vehicul și poate contribui astfel la reducerea zgomotului și la o aerodinamică mai bună. În ateliere, această piesă este adesea solicitată din cauza deteriorării capacului original din cauza impactului, deplasării peste denivelări sau coroziunii atașamentului.
Informatii tehnice:
Producator: PSA Citroën Peugeot
Model: Citroën (potrivit în special pentru versiunile selectate ale Citroën C5 cu motor 2.0 HDI RHR – în funcție de echipamentul specific și anul de fabricație)
Tip motor: 2.0 HDI RHR (DW10BTED4)
Cod produs: 9657955780, 013770, 0137A3
Alte numere: pot apărea, de asemenea, în cataloage sub denumiri interne PSA sau sub numere secundare ale furnizorilor pieței de schimb
Caracteristici și beneficii:
– Protejarea motorului și a părții inferioare a agregatului de pietre, pietriș, sare și alte murdărie de pe drum
– Reducerea riscului de contaminare a compartimentului motor, cablajului și furtunurilor
– Reducerea zgomotului de la motor și din partea inferioară a mașinii
– Modelare precisă pentru tipul dat de motor 2.0 HDI RHR pentru o instalare ușoară în suporturile originale
Recomandări de instalare:
Înainte de asamblare, verificați starea tuturor punctelor de montare de pe șasiu, precum și a șuruburilor sau mânerelor din plastic în sine – înlocuiți elementele deteriorate sau corodate, astfel încât capacul să fie fixat ferm și sigur. Îndepărtați cu atenție capacul vechi al motorului, curățați suprafețele de împerechere și asigurați-vă că nicio modificare a șasiului sau evacuare neoriginală nu interferează cu zona de montare. Aplicați noua piesă pe mașină treptat, apucând mai întâi șuruburile sau clemele cele mai exterioare, abia apoi strângând restul. Strângeți șuruburile uniform, fără a folosi o forță excesivă pentru a evita crăparea plasticului sau dezlipirea fileturilor. Când lucrați, vă recomandăm să folosiți un cric de atelier sau brațe mobile de ridicare fixate corespunzător, nu lucrați niciodată sub mașină doar sprijinită de brațul de ridicare în sine. După instalare, verificați ca capacul să nu frece nicăieri de evacuare, brațe de osie sau roți atunci când conduceți la viteză maximă, iar după primii câțiva kilometri de condus, verificați vizual din nou etanșeitatea suportului.








