Descriere
Alternator VALEO CL15 150A
Cu scripete inactiv
Alternatorul Citroën Peugeot CL15 9665617780 este o piesă originală de calitate pentru mașinile PSA, ideală pentru mecanicii auto profesioniști și reparatorii la domiciliu care caută o piesă de schimb de încredere, cu o durată lungă de viață. Datorită puterii sale ridicate de 150 A, alimentează în mod fiabil toate aparatele electrice ale mașinii și asigură o încărcare fără probleme a bateriei chiar și la sarcini mai mari (aer condiționat, încălzire, sistem audio etc.).
Acesta este un alternator VALEO CL15 cu un regulator încorporat și un fulie de rulare, care ajută la reducerea vibrațiilor și șocurilor la accesoriile motorului și, prin urmare, crește confortul și durata de viață a pieselor relevante. Este potrivit în special pentru anumite modele Citroën și Peugeot, unde înlocuiește mai multe numere originale și de catalog.
Informatii tehnice:
Producator: VALEO
Tip: CL15
Curent nominal: 150 A
Versiune cu scripete: cu scripete care rulează liber
Tensiune sistem: 12 V
Scop: autoturisme Citroën / Peugeot
Modele de mașini (aproximativ):
Citroën C2
Citroën C3
Citroën C4
Citroën C4 Picasso
Citroën C5 (inclusiv C5 X7)
Peugeot 206
Peugeot 307
Peugeot 407
coduri de produs:
PSA: 9665617780, 9646321780
Valeo: 0124525035
Alte numere (numere de înlocuire / compatibile):
5702E3
5705AS
5705EY
5705 NH
1638095180
Recomandări de instalare:
– Înainte de a demonta vechiul alternator, deconectați întotdeauna bateria (polul negativ) și asigurați vehiculul împotriva mișcării spontane.
– Verificați starea curelei de transmisie și a întinzătoarelor; la inlocuirea alternatorului se recomanda verificarea si eventual inlocuirea curelei daca este uzata, crapata sau trasa.
– În timpul asamblarii, asigurați-vă că toate conexiunile electrice sunt curate și strânse, în special cablul de alimentare principal și împământarea, pentru a evita rezistențele tranzitorii și supraîncălzirea.
– Respectați cuplurile de strângere a șuruburilor prescrise conform documentației de service a modelului de mașină specific pentru a evita deteriorarea fileturilor sau a rulmentului alternatorului.
– După montarea și conectarea bateriei, verificați tensiunea de încărcare cu motorul pornit; un alternator care funcționează corect ar trebui să mențină o tensiune de aproximativ 13,8-14,5V în funcție de sarcină și temperatură.
– După primii câțiva kilometri, verificați scârțâitul curelei, vibrații excesive sau zgomote neobișnuite din zona alternatorului.








