Descriere
Rezistența motorului Cartier Citroen Peugeot
Rezistența originală a balconului ventilatorului radiatorului (Rezistor Sahara) pentru Citroën și Peugeot. Partea reglementează viteza mică și medie a motorului de răcire, ceea ce face ca motorul să se încălzească în coloane, iar aerul condiționat funcționează corect. Potrivit ca substitut pentru o rezistență defectă care face ca ventilatorul să funcționeze doar la putere maximă sau deloc.
Aceasta este o parte originală folosită de la furnizorul Cartier pentru preocuparea PSA. Este adesea căutat conform numerelor OEM 1308CP, 9662240180 și 9847019780. Se produce în versiunile selectate Citroën C4 (inclusiv II), C4 Picasso II și Peugeot 207, 308 – dar recomandăm întotdeauna să urmărim numărul de piesă și să comparăm Conntor/Storage cu piesa originală.
Simptome tipice ale defectelor: Ventilatorul radiatorului nu doarme la o viteză mai mică, sare doar la o temperatură ridicată sau trece la maxim; Când aparatul de aer condiționat este pornit, ventilatorul nu doarme; Există o supraîncălzire la viteze mici. Cauza este oboseala termică a rezistenței sau a contactelor oxidate.
Instalare: Rezistența este de obicei plasată pe rama (șurub) Sahara în apropierea răcitorului. În multe cazuri, acesta poate fi înlocuit fără a demonta răcitorul – doar deconectați conectorul, relaxați fixarea, înlocuiți și conectați. Este recomandat să verificați starea conectorului și cablarea și să verificați funcționarea fără ventilator, deoarece consumul crescut al motorului defect poate supraîncărca rezistența. După asamblare, testați viteze mici și mai mari (de exemplu, cu aer condiționat și când încălzirea motorului). Partea nu necesită nicio codificare.
Informații tehnice
- producător: Cartier (OEM PSA)
- Model: Citroën C4, C4 II, C4 Picasso II; Peugeot 207, 308 (Verificați compatibilitatea după număr/număr VIN)
- coduri de produs: 1308cp; 9662240180
- numere suplimentare: 9847019780
Pentru potrivire exactă, comparați întotdeauna numerele din partea inițială și forma conectorului. Rezistența inițială a Sahara este alegerea ideală pentru repararea rapidă și funcțională, fără a face compromisuri în răcirea motorului.